Öppet brev till Telenor

Varför jag hatar er på Telenor:


1. Er sida krånglar hela tiden.

2. Fakturorna till mitt mobila bredband kommer aldrig fram, enbart påminnelserna (som givetvis är dyrare). Ni på kundtjänst påstår dock att de alltid skickas iväg.

3. Jag och min bror tänkte ta ert familjeerbjudande (två Iphone 4 för 500 pix/mån), då får jag ett mail om att jag har "max antal abonnemang som privatperson" och inte kan teckna fler. Jag har ETT abonnemang hos telenor och det är ett mobilt bredband. Ni vill inte tjäna pengar, eller?

4. Eftersom jag har en stenålderstelefon just nu har jag kontantkort. På telenor, fråga mig inte varför. När jag skulle ladda på över internet igår fungerade det inte. När jag gick till Pressbyrån idag för att ladda på telefonen på stenåldersvis, jo, gissa vad: det fungerade inte! Så jag fick glatt (mycket glatt) traska tillbaka till affären och dividera med den trevliga tjejen som jobbade där som inte kunde göra så mycket utan att be mig komma tillbaka imorgon efter 8 då det ska vara folk som svarar på ett telefonnummer hos er man kan ringa. Ringer man numret ni hänvisar till som "Kundtjänst" får man välja mellan typ "tryck ett för att höra saldo, tryck två för beställa ny kod...". Jag vill inte höra saldo! Jag vet mycket väl att mitt saldo är 0,88 kr för saldo är det enda ni är bra på att berätta. Jag vill kunna ringa! Jag har massor av viktiga samtal att ringa, jag måste kunna ringa!


Telenor: Är ni dumma i huvudet?


Dumma jävlar. Tummen ner för Telenor.






Kommentarer
Postat av: Jennie Hahn von Dorsche

Hej!



Jag vill jättegärna komma i kontakt med dig gällande din upplevelse du beskrivit i ditt blogginlägg. Maila mig på [email protected] så kan vi komma i kontakt.



Mvh

Jennie Hahn von Dorsche

Kundombud Telenor

2011-09-08 @ 08:48:24
URL: http://www.telenor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0