Ett kärleksbrev/en tanke till tequilan

Jag känner att det som påverkat mig mest negativt under insparken - om vi bortser från alkoholabstinensen vaje eftermiddag - är tequilan. Innan har jag aldrig haft några problem med tequilan, den har varit min bästa vän. Man vet hur den smakar (tequila) och vad den gör (man blir pigg och glad). Jag brukar aldrig ens äta citronen för att det är gott ändå.

Men nu kan jag inte ta hela på en gång OCH jag mår illa efteråt.

Det är läskigt. Jag känner: om man inte ens kan lita på tequilan... VAD HÄNDER NU?


Kommentarer
Postat av: Tant Stina

Tur att Andreas shotkannor ständigt finns där i alla fall. Det ger en känsla av trygghet trots allt.

2011-09-04 @ 15:17:52
Postat av: linnea

en sann trygghet!

2011-09-06 @ 00:28:30
URL: http://fisknet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0