Nya, vita tider

I fredags var jag på förfest med vanliga människor, alltså inte studenter. När jag kom dit lagades det jättegod mat som INTE var kycklinggryta som jag råkade säga utan något mycket mer avancerat och finare och vi drack vin. Det var så sofistikerat och Ååh så skönt det var att inte vara på studentfest där alla är jättefulla och skriker och gormar, utan äta och dricka vin.

Sen tog någon fram en flaska ouzo. Och så slutade det som det alltid gör med mina alkisvänner.

Jag ska nog skaffa nya nykteristvänner och bli nykterist, tror jag. Sluta dricka whiskey klockan sex på morgonen. Tänk vad kroppen skulle må bra! Ska bara överleva Högskolan först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0