10! 10! 10! 10!

Det gick bra igår. Fast jag var superstressad och slabbade värre än Per Morberg. Gästerna kom med vin, choklad och blommor. Jag bakade italienskt bröd, gjorde hemmagjord tapenade och lagade musslor och gjorde sallad och min fantastiska räksoppa och vit chokladpannacotta med hallonsås och jag tror inte att de ljög jättemycket när de sa att det var gott. Hoppas alla röstade tior! Eller, vad tror jag, ettan har ju aldrig vunnit.

Eftersom jag i stundens hetta inte tog några bilder bjuder jag på ett litet kollage. Så här festligt var det!




Nu ser jag väldigt mycket fram emot att komma hem till Sofia nästa måndag. Hehe... en månads god mat varje vecka. Sen börjar vi om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0