Ta en öl ska du se att det löser sig i morgon, hjärtat

Mitt huvud är inte okej idag. Mitt huvud är inte okej idag för jag drack inget vatten igår. Precis innan jag skulle gå hemifrån igårkväll ringde min mamma:

Jag: Buhu, jag vill inte dricka vatten, jag vill dricka öl men jag har inga pengar etc etc gnäll.
Mamma: Ta en öl ska du se att det löser sig i morgon, hjärtat.
Jag: Men?!
Mamma: Eh. Dra på lite läppstift och gå till Velvet annars.
Jag: Mamma, jag ska berätta för alla vilket dåligt föredöme du är.
Mamma: Hehe.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Alternativ story:



Linnea: Mamma!, jag har inga pengar men vill gå ut och dricka öl och svänga mina lurviga och leva livet!

Jag: (förståndig röst) Men har man inga pengar får man stanna hemma.

Linnea: (gnällig röst) Men jag viiiill!

Mamma: Bättre du kommer hit och plockar potatis i Skärstad.



Etc.



Kunde varit så också...

2011-07-14 @ 13:47:37
Postat av: linnea

Alternativ=påhittad story.

2011-07-18 @ 20:28:36
URL: http://fisknet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0