Fjortistanter på crack till Köpenhamn

Idag är jag glad! Jag och Stina har bokat en miniresa till Köpenhamn nästa vecka. Senast jag reste någonstans var... förra året och då kom jag inte heller längre än till Köpenhamn. Fast jag älskar Köpenhamn. Det är en så härligt avslappnad stämning där samtidigt som det är en storstad. Europa! Jag ska till Europa nästa vecka! Så idag är jag glad. Det kommer att bli så kul. Jag och Stina som värst när vi är ute är som två fjortistanter på crack.




Det här är inte en charmig bild (långt ifrån) men ni fattar grejen. Fast mest ska vi faktiskt turista!

Kommentarer
Postat av: Tant Stina

Tjoho, vad kul vi ska ha!

2011-07-25 @ 21:45:18
Postat av: linnea

hihi, oja!

2011-07-26 @ 16:42:46
URL: http://fisknet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0