Som regnet faller ner för att låta lite härligt, poetiskt japansk

Idag har det varit kallt och regnat. Underbart! Nu är hösten här. Jag älskar hösten, ingen jävla brittsommar behöver komma och skjuta upp den längre. Hösten är ett bättre nyår än vad nyår är. På hösten kan man andas och tänka och komma på nya, roliga och bra saker att göra. Nu är det höst. Nytt år, nya tag, för att låta klyschig.

Det senaste året har varit året då jag lärt mig svälja min stolthet och typ, inte bara ta emot utan till och med be om hjälp (ekonomiskt) och det är väl inte sådär jätteroligt. Men kanske bra. Ska bara lära av med det också.

Och tänkt mycket, för mycket.

Och kommit ihåg att kreativitet inte är patetiskt utan roligt och bra för huvet.

Huvet är viktigt. Måla fula tavlor för huvets skull.

Nu låter jag psyko men det struntar jag i, för det är höst. Det regnar och det är så härligt och man kan andas igen. HÖST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0