Exekutiva funktionshinder, mjo kanske

Jag kan inte flytta, jag vet ju det. Jag kan inte packa för det är tråkigt. Idag har jag kollat på Schulman Show, tre avsnitt av Sex and the City och läst en bok. Fast inget blir liksom kul eftersom jag vet vad jag borde göra men jag kan inte göra det för det är för tråkigt och eftersom jag inte gör det jag ska har jag tråkigt ändå för att jag vet att jag borde göra det där som är ännu tråkigare men för tråkigt, tråkigare än att inte ha kul för att jag borde göra det tråkiga.

Jag kan inte flytta. Jag vet ju det. Ändå så.

Lina äter kebabtallrik och min bror äter pizza. Lina rapar sina alienrap. Albin bara äter. De kollar på Family Guy, äter och skrattar lite ibland. Jag gör allt utom att packa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0