Jag är inte Eva!

Det här är ett anrop till Kalle i Djursholm.

Någon gång i vintras började jag få sms från någon som trodde att jag var någon annan, antagligen någon han träffat ute. Det spelade ingen roll hur många gånger jag svarade att "nej, du har fel nummer", då och då trillade sms:en in och varje gång lät de lite mer desperata. Sena fredag- och lördagkvällar var de riktig underhållning. Så blev det plötsligt tyst och jag trodde att han kanske äntligen insett att han blivit dissad av den där tjejen som han trodde var jag.

Men nu, senast i morse, fick jag ett nytt sms.

Okänt nummer: Vad gör du?:)
Jag: Hej, vem? Har inte numret
Okänt nummer: Kalle i djursholm kom nog fel förlåt:) du var inte eva i östermalm?
Jag: Nej! Fortfarande inte!!!
Okänt nummer: Ok förlåt:)


Den stackars, tröga killen borde snart inse att jag inte vill ha sms av honom. Och det ville antagligen inte Eva på Östermalm heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0